sâmbătă, 2 noiembrie 2013

In My Secret Life .....


10 comentarii:

  1. zambesc!restul vorbelor ar fi de prisos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este , putini stiu sa se bucure de parfumul acelor esente , cei care stiu sunt la randul lor esente ..........

      Ștergere
  3. Love and secrets it s in the air..Si nu vreau sa traduc. Nah.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce daca nu traduci ? Ai scris "love" si este destul ....... am inteles tot :))

      Ștergere
  4. si,na...ca l-am sters...ca sa nu stric femghuil nimanui...daca l-am stricat cuiva,inseamna ca fengsuiul nu e calea si pot incerca...exercitii de respiratie,islamul,secta Aom etc...experimentarile pot fi vaste..ha.ha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai scris feng shui in doua feluri , poti sa-l stergi si pe asta ? :)))

      Ștergere
  5. da...bre..pentru cele doua categorii care te citesc.,..daca exista si alta categorie,spui,trecem la desene,diagrame etc...sa nu spui ca nu ajut...

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O iarna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut si mainile !
      Misto ar fi fost sa urmaresti blogul meu si apoi sa-ti placa ; dar fie asa cum spui tu :)
      Ma mai uit la cate un film si al tau blog imi da posibilitatea sa aleg , multumesc !
      Imi place vara , nu poti sa-mi urezi o vara frumoasa ?

      Ștergere

ARATA CE GANDESTI ...